Berita Terkini Dari Gunners Club

"Saya memahami "sikap tidak sabar di kalangan peminat". Percayalah, saya tahu semua kelab di dunia ini memerlukan pemain yang sama untuk posisi yang sama. Jika terdapat satu pilihan yang jelas, orang telah membuat keputusan mereka . Kami berada di peringkat tertinggi sekarang dan oleh itu memerlukan kualiti yang luar biasa untuk mengukuhkan pihak kami. Saya juga memahami bahawa ramai peminat mengatakan "The Gunners Club mempunyai wang, hanya keluar dan beli ". Tetapi ia tidak hanya disebabkan itu, kami ingin mencari kualiti yang amat kita perlukan. "Saya telah berkata banyak kali bahawa kami sangat hampir untuk memenangi musim lalu, walaupun kekecewaan yang kita dapat pada saat akhir. Kami didalam pasukan The Gunners begitu rapat sekali dan kali ini kita ingin kembali mencapai yang terbaik. "Tanggungjawab saya adalah sama sekali tidak mahu kehilangan pemain dan kemudian untuk menambah pemain serta membuat pasukan kami lebih kuat. "Mari kita bersama berharap agar kita dapat membawa masuk satu atau dua tambahan pemain yang lebih berkualiti tinggi untuk musim akan datang." Kata Arsene Wenger.....

Wenger mengesahkan bahawa penyerang Gervinho semakin hampir untuk melengkapkan perpindahannya ke Arsenal dari Lille.